پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204281
بارندگي‌ها، قيمت مرغ را گران کرد
تاریخ انتشار : 1394/11/20 13:00:27
نمایش : 959
رئيس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتي، دليل افزايش قيمت مرغ در دو روز اخير را بارندگي‌‌ها و اختلال در زمينه حمل و نقل در اين روزها اعلام کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد يوسفي با بيان اينکه امروز سه شنبه قيمت مرغ زنده به صورت مدت‌دار بين ۳۸۰۰ تا ۳۹۰۰ تومان و به شکل نقدي بين ۳۶۰۰ تا ۳۷۰۰ تومان است، اظهارداشت: نرخ مرغ آماده به طبخ در ميدان بهمن بين ۵۴۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان و در ميادين ميوه و تره‌بار ۵۴۸۰ تومان است.

وي با اشاره به اينکه نرخ مرغ زنده در روزهاي اخير تغييري نداشته است، گفت: قيمت مرغ آماده به طبخ نسب دو روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان گران شده که دليل آن نيز بارندگي‌هاي روز قبل و مشکلاتي که در زمينه حمل و نقل به‌وجود آمده، است.

يوسفي درباره وضعيت قيمت مرغ در آستانه عيد نوروز اظهارداشت: امسال مشکل خاصي در اين زمينه نخواهيم داشت و در صورتي که شرکت پشتيباني امور دام ذخاير خود را وارد بازار کند، نرخ اين کالا در فروشگاه‌هاي سطح شهر به ۷۵۰۰ تومان هم نخواهد رسيد.

رئيس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتي درباره صادرات اين کالا تصريح کرد: در زمينه صادرات هم مشکلي نداريم و اين کار در حال انجام است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html